Gepost door: evalaoh | 23 maart 2014

Fehr Trade Spring Race Challenge

Ik doe mee aan…

Spring Race Challenge

Nog 3 weken te gaan voor de 10 kilometer van Rotterdam. Door een ongelukje op wintersport heb ik sindsdien niet meer zoveel getraind als ik had gewild. Het gaat inmiddels wel een stuk beter met mijn knie,  dus ik ga er maar van uit dat ik gewoon kan lopen (desnoods een combinatie van hardlopen en wandelen). De uitdaging van Fehr Trade komt voor mij precies op tijd: meedoen aan een sportwedstrijd in een zelfgemaakt kledingstuk en een foto op haar blog plaatsen. Stap 1 en 2 heb ik al gedaan, naaien, lopen en foto plaatsen moet nog.

Een poosje geleden kocht ik hele foute slangenprint stof. Ik ga het combineren met effen stof, anders is het wel heel erg over the top.  Bij www.glitterstof.nl heb ik proeflapjes besteld, vanmiddag ga ik bestellen. Ik ga mijn eigen Ottobre broekpatroon gebruiken met zijpanelen van slangeprint, en de Fehr Trade XYT top.

Ik moet eerst nog 2 andere projecten afmaken voordat ik hieraan mag beginnen, maar ik heb er heel veel zin in.

Wie zin heeft om mee te doen met deze uitdaging is hartelijk welkom!

Groetjes,

Eva


Reacties

  1. 10 kilometer, geweldig. Dat haal ik voorlopig nog niet. En leuk om het in een zelf gemaakte outfit te doen.

    • Ja lijkt me ook leuk Sigrid. De combinatiestofjes heb ik nu in huis, dus ik kan aan de slag. De fysio was nog niet echt enthousiast dat ik met mijn herstellende knieband 10 km wil hardlopen. Ik doe braaf mijn oefeningen en hoop op het beste.


Plaats een reactie

Categorieën