Gepost door: evalaoh | 4 november 2008

Kraamkadootje voor Bart

Onze overburen hebben een baby gekregen en daar zijn we zondag op kraamvisite geweest.
Ik heb dit broekje gemaakt voor Bart (inderdaad een hele leuke naam). Het is broek 8b uit de Knippie Baby zomer 2008.
 DSCN1473
 
Van de zomer heb ik deze broek al voor de dochter van vrienden gemaakt en hij beviel haar heel goed. Haar moeder heeft al 2 maten groter gemaakt in babyrib, dus ik wist dat dit model daar ook geschikt voor is.
DSCN1474
De bandjes zijn van Farbenmix, daar was ik echt gelijk weg van toen ik die zag, ik heb nog een stuk over voor Joost, en een draken velours opstrijkmotief. Maar hij heeft zoveel kleren dat het misschien nog even moet wachten. Ik had voor kleine Bart ook nog een ecru shirtje gekocht waar ik ook een bandje op heb gestikt om er een echt setje van te maken. Ik ben benieuwd wanneer hij het aankan, ’t is maat 68.
Geef een reactie

Categorieën