Gepost door: evalaoh | 13 november 2008

Vrolijk broekje

Na de jurken en het rokje ook maar weer eens een broekje voor Femke gemaakt.
DSCN1531
Ik had het stofje 3 jaar geleden op Marktplaats gekocht, als Oilily, maar dat weet ik niet zeker. Het is in ieder geval heerlijke babyrib. Het was blijven liggen omdat ze elk jaar wel een roze broek met bloemen had. En nu past ze dit model uit de Knippie winter 2007 (nummer 8 maar zonder sierlintjes).
DSCN1532
De zakken zijn veel pofferiger dan ik gedacht had, maar heel leuk. Ik heb er een paar Farbenmix merkjes op gedaan en een klein verborgen lusje gemaakt voor het matroushka hangertje van de Hema (vandaag er al vanaf gevallen, gelukkig nog niet kwijt).
DSCN1539
En zo past het ook bij het gepimpte matroushka shirtje. Ze is er helemaal blij mee, en morgen moet het weer aan! En daar doe ik het natuurlijk voor.
Groetjes,
Eva
Geef een reactie

Categorieën

