Gepost door: evalaoh | 29 november 2008

Barbies in het nieuw

Ons nichtje is afgelopen woensdag 5 jaar geworden, Femke mocht op haar prinsessenfeestje komen, dus daar hoort een cadeautje bij.
DSCN1562
Ik heb voor haar 3 setjes Barbie kleertjes gemaakt, uit de zomer Knippie van 2003. Ik had Femke beloofd dat haar Barbies ook wat nieuws zouden krijgen. De lapjes zijn allemaal restjes, het meeste van afgelopen zomer. Het is wel weer vreselijk friemelen, ik ben weer eventjes genezen. Er ligt voor Ken nog wat geknipt klaar, maar ik weet niet zo goed of het gaat passen (internet patroontje), dus dat wacht maar even.
DSCN1556Kijk hoe netjes Femke de tafel voor haar dames heeft gedekt.
 
DSCN1559
 
DSCN1560In mijn fotoalbum voor de poppen kun je nog een paar foto’s zien, en groter.
 
Groetjes,
 
Eva
 
 
 
 
Geef een reactie

Categorieën

