Gepost door: evalaoh | 3 februari 2009

Pak van FabricBliss

Ziehier wat er in het pakket van FabricBliss zat. De effen lappen vallen me tegen qua stof, ik had een soort gladde poplin verwacht, maar het voelt meer als ruwe dunne lakenstof. Ik ga het eerst wassen en drogen, kijken hoe het dan is. Het is natuurljk wel geschikt als voering voor een tas ofzo, maar ik had een hele korte broeken lijn in gedachten voor de zomer.

De streepjes zijn wel poplin achtig en prachtig van kleur.
 
 
Voor de jongens heb ik de tricots met camouflage trucks en gereedschappen, de trucks willen ze alledrie wel een shirt van, ik hoop dat dat lukt, ik heb 3 yards.. Maar voor de afwisseling (ook voor mij als ze het aanhebben) kan ik misschien combineren met effen stof.
Het stofje met de poezen is een soort velours, maar niet zo zacht als nicky, je voelt de opdruk wel zitten. En het bloemetje is ook een lekker tricotje. Misschien wordt dat nog een overslagjurkje.
Oh ja, ik heb ook nog 3 kleuren elastisch koord, rode en oranje koordstoppers en roze elastisch kant.
 
Nu ga ik het eerst maar in een wasje gooien en dan wat door de Knippies bladeren.
 
Groetjes
Eva
Responses

  1. Ze zijn wel erg leuk! Die reuze met die gekleurde "zonnetjes" (om ze zo maar even te noemen ;)), heb ik ook zoooo over zitten twijfelen, zo\’n leuk vrolijk stofje!Groetjes,Zita


Geef een reactie

Categorieën

