Gepost door: evalaoh | 7 februari 2009

Overslagjurkje uit de Knippie

Sinds afgelopen woensdag heb ik er een nieuwe naaimachine bij, het is de Janome Coverpro 1000CP. Ik was al bezig met het overslagjurkje numer 22 uit de winter Knippie, maar heb de zomen en de halsbies bewaard tot ik deze machine in huis had. Woensdag heb ik alleen maar wat proeflapjes geoefend en donderdag en gisteren heb ik het jurkje afgemaakt. Ik ben heel tevreden met het resultaat, Femke zegt dat ze het jurkje morgen wil passen. Dus dan volgt er nog een foto.
Ik heb het patroon een beetje aangepast, aan de onderkant heb ik 10 cm extra getekend en de halslijn heb ik wat minder diep gemaakt zodat ze niet zo’n bloot nekje heeft. Oh, een van de strikbandjes is wat aan de lange kant, daar doe ik ook nog wat aan.
Groetjes,
Eva
Geef een reactie

Categorieën

