Gepost door: evalaoh | 15 februari 2009

Nog een Knippie jurkje

Met een nieuwe covermachine moet je natuurlijk veel tricot naaien. Ik had een jurkje voor Femke en een shirt voor Joost geknipt, maar voor Joost had ik nét 3cm halsboordstof tekort. Dus ben ik aan het jurkje van Femke begonnen. Het is een combinatie geworden van jurkje 6 uit Knippie lente 2008 en jurkje 6 uit Knippie herfst 2008. Het zijn de korte mouwen van het lente jurkje geworden en de lengte en wijdte onderaan van het herfstjurkje. Ik heb de hals wat smaller getekend. En in navolging van Isabelle (dacht ik) heb ik een deelnaad gemaakt boven de eerste strook.
Het stofje komt uit de FabricBliss doos, en is in het echt iets anders van kleur.
 
Bij de mouwen, hals en boven aan de eerste strook heb ik de cover gebruikt. Ons fototoestel is mee op wintersport met Max en de grote jongens, dus ik kon geen detailfoto’s maken. Hij lijkt vrij wijd, morgen wil Femke hopelijk even passen en op de foto, ook met haar overslagjurkje.
 
Groetjes
Eva
Geef een reactie

Categorieën

