Gepost door: evalaoh | 17 februari 2009

T-shirt Tiku voor Joost

Joost wil ook zo graag op de foto, dus moest er voor hem ook iets nieuws komen. Dit stofje komt ook uit het FabricBliss pakket, het voelt een beetje flodderig, maar werkt wel lekker. Ik heb de Tiku (maat 122) gemaakt uit Ottobre 1-2009, alleen met korte mouwen. De boothals was eventjes puzzelen, en dat zou ik de volgende keer iets anders proberen, maar hij is goed gelukt. Ik heb de hals, de mouwen en de zoom afgewerkt met de 3 naalds coversteek met oranje garen. (had ik toevallig 2 klossen en een spoeltje van liggen, dus fijn UWYH). Ik denk dat hier nog wel één van komt, en misschien maak ik het boordje dan wat smaller, het lijkt nu wel een beetje op een colletje.
 
De schouders heb ik ook een stiksel gegeven met de cover, gekochte shirtjes hebben dat ook weleens, en dan is de schoudernaad gelijk afgewerkt, ik kon er met de locker niet bij.
 
Femke moest natuurlijk ook nog even poseren, ze komen net uit de douche, dus vandaar de natte haren.
Ik heb nog wat stof over, en Joost heeft ook al een verzoekje liggen voor een oranje zomerjas, dus wie weet als voering.
 
Groetjes
Eva
Geef een reactie

Categorieën

