Gepost door: evalaoh | 1 maart 2009

Nog een Tiku en 2 Otus shirts

Alweer een tijdje geleden geknipt, heb ik gisteravond deze drie shirts voor de jongens afgemaakt. Het wachten was even op het nieuwe doorzichtige voetje voor de Coverpro. Dan kan ik beter zien waar ik heen ga. Ik heb 3x geprobeerd om een halsboordje door te stikken en toen heb ik de knoop doorgehakt en het voetje besteld.
Hier zie je de jongens met hun nieuwe shirts. Bart had het al gelijk over zijn lievelingsshirt, de stof is lekker zacht. Bart heeft maat 140 gekregen, en Hans 158. Ik vind de maten goed kloppen. Ook Otus is voor herhaling vatbaar, alleen dan laat ik de zijsplitjes misschien weg om sneller klaar te zijn. En de hals mag wel ietsjes ruimer voor een zomers modelletje. (de Ottobre zei dat je voor het boordje 70% van de halsomtrek moest nemen, maar dat was voor deze boordstof echt veel te strak, ik heb 90% genomen en dat zit heel netjes). Oh ja, en alledrie een verschillende kleur boordje , anders wordt het zo lastig met was sorteren. (zwart is voor Bart, als ik dát kan onthouden dan zie ik aan de maat wel welke van Hans en welke van Joost is).
Voor Joost heb ik nog een Tiku gemaakt.
 
 
De pop heeft ook nog een nieuwe jas gekregen. Het patroontje is van Wollyonline. Nu is mijn paarse ballenstof écht op!
 
Groetjes
Eva

Plaats een reactie

Categorieën