Gepost door: evalaoh | 8 maart 2009

Voor Femke, Floor en Babyborn

Ik heb van een leuk Stenzo katoentje een rokje voor Femke gemaakt. Het komt uit KnipMode Maart 2006 en het is maat 122. Ik had volgens de Knip  1,5 meter nodig. Gelukkig kan ik een stuk zuiniger knippen dan zij, en had ik nog genoeg over voor het Babushka jurkje voor Floor die bijna 1 wordt, en voor een jurkje voor haar pop. Ik heb dan nog wat over om bij het rokje ook nog een kraag op het bijpassende poloshirtje te maken. (maar daar moet ik eerst nog stof voor vinden in de goede kleur).
Applicaties maken had ik lang niet gedaan, maar het is wel goed gelukt (niet te goed kijken naar het bochtenwerk). De stofjes van de applicatie zijn ook van Stenzo, die had ik vorig jaar gebruikt voor Femke’s zwierrok, en ze passen er perfect bij.
Hier zie je alle foto’s.
Nog even passen voor het slapen gaan, het elastiek moet nog ietsjes strakker. Femke moest natuurlijk ook nog even kijken of het wel genoeg zwiert.
Groetjes,
Eva
Geef een reactie

Categorieën

