Gepost door: evalaoh | 29 maart 2009

Buit Stoffenspektakel

Hier is dan de buit van mijn dagje Stoffenspektakel.
 
Ik ben er erg blij mee. Er zijn nog veel meer stofjes die ik leuk vond, maar daar had ik zo snel geen concreet plan mee, dus daar wacht ik nog even mee.
De effen stofjes zijn allemaal poplins, daar wil ik kuitbroeken (of korte broeken) van maken voor de jongens. De streepjes zijn allebei tricots, die roze is volgens mij van Cakewalk (€ 5,– pm, en roze grijs gestreept aan de binnenkant). Het lichtblauwe Stenzo stofje wordt een Laguna, met de wit met blauwe als onderste spiraal. Rechtsboven liggen nog een Stenzo poplin en een tricot die ik allebei voor mezelf gepland heb. Ik vind ze zooo mooi.
 
 
Geef een reactie

Categorieën

