Gepost door: evalaoh | 18 april 2009

Twee gespiegelde kuitbroeken

Vorige week zondag (1e Paasdag) heb ik 3 kuitbroeken geknipt uit de rode, beige en lichtblauwe poplin die ik op het stoffenspektakel heb gekocht, en een korte broek uit lichtgroene silicon poplin van vorig voorjaar. Ik ben begonnen aan de rood/beige kuitbroeken voor Bart en Joost. Het model is nummer 18 uit Knipmode juni 2006. Voor Bart heb ik maat 140 gemaakt en voor Joost 122.
De rode stof heb ik met beige doorgestikt en de beige stof met rood. Omdat ik zo min mogelijk van garen wilde wisselen heb ik de broeken tegelijkertijd gemaakt. Die van Joost was woensdagavond (laat) klaar, hij is er gelijk donderdag mee op de schoolfoto gegaan. De broek staat een beetje kreukelig op de foto, hij is al in de was geweest. Hij staat Joost erg leuk. Die van Bart was gisteravond af. Ik zal morgen kijken of de jongens ook nog samen willen poseren.
Ik vind het zijvoorbeen een leuk detail van deze broek, en de extra zakjes zijn ook grappig.
Ik had nog een heel klein stukje Bizzkids band over, de B zit natuurlijk op de broek van Bart, en nog een stukje op zijn broekspijp.
 
Groetjes,
 
Eva
Geef een reactie

Categorieën

