Gepost door: evalaoh | 23 april 2009

En een broek voor Hans

Hans was nu aan de beurt voor een nieuwe broek. Hij komt uit de Knippie zomer 2007, nummer 26. Ik heb maat 158 gemaakt. In de Knippie staat dat het model ook geschikt is voor een maatje meer, maar gelukkig is het geen enorme broek geworden. De stof is silicon poplin die ik op het stoffenspektakel gekocht heb. Hans wilde graag poseren na zijn hockeytraining.
Hans wil graag meedenken in het proces, de broek mocht doorgestikt worden met donkerblauw garen, het band was leuk, maar moest met de lichte kant naar beneden, en ook het Bizzkids label wat al een paar jaar in mijn laatje ligt mocht er op. We hadden ook samen besloten dat er witte drukknopen op de zakken zouden komen, maar nu het af is vind ik de blauwe toch leuker staan. Hans is het gelukkig met me eens. Jammer genoeg moet ik dan wel een keertje naar de stad om de witte die ik al heb gekocht om te ruilen. Die in de tailleband zit al vast, maar ach, die zie je toch nooit met een shirt er over heen.
Groetjes
Eva
Responses

  1. Erg mooie broek, moet toch ook maar voor mijn 4 kleinzoons gaan naaien. Vind alleen jongenskleding veel meer werk dan meisjeskleding. Maar dikke 10 hoor.


Geef een reactie

Categorieën

