Gepost door: evalaoh | 26 april 2009

Van te klein/te groot naar past precies

Door dit draadje op Sancho was ik een beetje aan het denken gezet. Mijn man (it-er) krijgt nog wel eens t-shirts die op zich best leuk zijn, maar niet de XXL die hij nodig heeft. Zonde om weg te gooien, dus her en der in huis liggen t-shirts die niemand past. Vorige week kwam ik in de kast op zolder dit shirt tegen, mooie dikke tricot, leuke opdruk, zelfs zonder reclame!

 

voor

Bart vond het wel mooi, dus ik heb hem vanmiddag opengeknipt langs de zij- en mouwnaden en het Otus patroon erop gelegd en geknipt. De hals paste prima, dus dat hoefde ik niet los te halen. De zomen van de mouwen kon ik ook laten zitten, dus ik heb 4 naden gelockt en 1 zoom gemaakt met de cover en voila, een nieuw t-shirt voor Bart.

na
 
Ok, een heel klein beetje reclame dan.
 
Groetjes,
Eva

Geef een reactie

Categorieën

