Gepost door: evalaoh | 26 mei 2009

Voorlopig de laatste broek

Van de vier geknipte broeken was alleen de groene nog over. Het is bermuda nummer 9 uit Knippie Zomer 2008 van gemaakt in maat 152. Voor Hans dacht ik. Gisteravond mocht hij hem passen, maar hij zat echt véél te strak. Is eigenlijk niet zo gek omdat hij een paar maanden geleden al 1,54 m was en hij aardig aan het groeien is. Gelukkig heb ik meer jongens, en Bart vindt hem ook mooi. Maar echt ruim valt hij niet dus. (het origineel is in tricot gemaakt, dus vandaar misschien).
Bart wilde niet poseren, dat vindt hij stom.
Voorkant

Achterkant
Detail achterzak. Dit is ook de werkelijke kleur van de stof. Ik heb met iets donkerder groen doorgestikt, het staat leuk en het is wat ik nog had liggen, echt UWYH dus. Als ik deze broek nog een keer zou maken, dan zou ik de steekzakken wat dieper maken, er kan niet echt een hele hand in, een fietssleuteltje is ook niet veilig. Jammer dat ik dat niet van te voren had bedacht. Verder is het een eenvoudig modelletje, dus snel klaar.
 
Vanmiddag heb ik een Laguna geknipt en een tuniekje uit de Knippie als kraamcadeautje voor een collega. Daar ga ik strakjes aan beginnen.
 
Groetjes
Eva
 
Geef een reactie

Categorieën

