Gepost door: evalaoh | 21 juni 2009

Weer vier dingen af!

Sinds de Laguna heb ik niet stilgezeten. Hans is 2 kledingstukken rijker, Femke en Joost ieder één.
Voor Hans heb ik nog een driekwartbroek gemaakt met hetzelfde model als deze. (Knippie zomer 2007 nummer 26). Ik vond de zakken van broek 20 uit de laatste Knippie heel erg leuk, dus die heb ik erop gezet voor een andere look.
 
Het stofje is een silicon poplin. Haha, ik zie net mijn stukje van 26 mei waar ik mijn voorlopig laatste broek laat zien. Dit is echt voorlopig de laatste.
Vandaag wilde Bart ook op de foto met zijn nieuwe broek.
 
Voor Joost en Hans heb ik een Farbenmix Zoe gemaakt. Ik ben niet helemaal tevreden met hoe de strepen op de mouwen doorlopen, eigenlijk denk ik niet dat het kan, raglanmouwen en doorlopende strepen. Nou ja, dat zal ik een volgende keer niet meer doen. Bij Joost heb ik een klein bandje met de strepen verticaal onderaan de mouwen gemaakt omdat ik net stof tekort had, ik vind het effect heel leuk geworden. Foto hiervan komt nog, shirtje zit in de was.
 
Voor Femke heb ik nog een topje gemaakt (Bizzkids 3450 van vorige zomer). Ik heb dezelfde stofjes gebruikt als de Laguna. De strikpanden zijn weer gevoerd met stipjesstof. Ik vond het nog best moeilijk om een smal wit kantje te vinden. Het satijnlint heb ik met doorzichtig garen vastgestikt, een tip die ik uit dit topic op Sancho heb gebruikt.
 
De volgende projecten worden Spaghettitops en het Ottobre roos lookalike jurkje. Maar het kan ook zomaar zijn dat de vakantie te snel komt en dat het bij de spaghettitops blijft. (kast is toch al vol eigenlijk)
 
Groetjes
Eva
 
 
Geef een reactie

Categorieën

