Gepost door: evalaoh | 24 juni 2009

Spaghettitop

Met dit lekkere weer kon Femke nog wel wat luchtigs gebruiken: het is de Spaghettitop van Farbenmix geworden in maatje 122-128. Ik had nog een stukje Stenzo vlindertricot over en daar paste het precies uit. Ik had alleen niet meer genoeg voor het ruche onderaan, dus daarvoor heb ik een restlapje roze stipjesstof gebruikt. Helemaal UWYH dus.
Zo is hij geworden.
 
Oefening baart kunst, de bandjes met de cover worden steeds mooier.
 
Vanavond heb ik een spaghettijurk geknipt, als die ook af is, maak ik wat foto’s op het model.
 
Groetjes,
Eva
Geef een reactie

Categorieën

