Gepost door: evalaoh | 30 juni 2009

Spaghettijurk

Ook als jurk vind ik dit modelletje heel erg leuk! Ik was helemaal weg van dit Stenzo tricotje (gekocht bij de Stoffenstunter), ik zie Femke zo zitten achter een schaal vol aardbeien. Mmmm. En het is ook niet zo besmettelijk voor op vakantie, maar toch zomers.
 
Dit is weer maat 122-128, en volgend jaar kan ze hem vast nog wel aan.
Ik twijfelde een beetje hoeveel ruche ik moest knippen, uiteindelijk heb ik 2 stroken over de hele breedte van de stof gebruikt, en dat is heel leuk geworden.
 
En met dit jurkje kun je ook een beetje zwieren.
 
Groetjes,
Eva
 
Geef een reactie

Categorieën

