Gepost door: evalaoh | 1 juli 2009

Wie heeft er trek in soep?

Deze Stenzo Soup tricot had ik vorig jaar in de uitverkoop gekocht, Hans en Bart vonden hem allebei mooi. Ik had er al patroondelen opgespeld toen Hans zei: "Mam ik  vind het toch niet zo’n mooi stofje." Prompt vond Bart er ook niets meer aan.
Dus heb ik hem laten liggen, misschien dit jaar beter. (zelfs alle plaatjes van de Andy Warhol originelen konden Hans niet overhalen) Joost vond het altijd al leuk, maar die heeft zoveel shirtjes dat ik het niet zo nodig vond. Maar nu met dit warme weer bleek dat hij haast geen mouwloze shirts heeft. Dus de schaar kon alsnog in het lapje.
Vanmiddag hadden Femke en Joost een feestje, dus ik kon lekker aan de slag. Het patroontje komt uit de Knipmode van juni 2006, nummer 17. Hetzelfde nummer als waar deze broek uit komt. Ik heb maat 122 gemaakt. Er hoort eigenlijk een schouderpas op, maar dat vond ik zonde, dan zouden de soepblikjes op zijn kop komen.
Joost had vanavond na het zwemmen niet zo’n zin meer in poseren (nog wel in een potje waterballonnen gooien, maar dat ging niet door), vandaar het nukkige gezicht.
 
 
Op de detailfoto zie je dat het gelukt is een nette aansluiting te maken. Erg fijn als dat in één keer goed gaatGlimlach. En vandaag gingen alle drie de bandjes zo netjes.
 
Nu heb ik niet zoveel plannetjes meer voor de zomer. Eigenlijk wil ik wel een shirt voor mezelf maken. Ik heb al stof, maar nog geen patroontje, morgen maar eens door al mijn Knipmodes bladeren.
 
Groetjes,
Eva
Geef een reactie

Categorieën

