Gepost door: evalaoh | 12 juli 2009

Top 4 Knipmode mei 2009

De kasten van de kinderen liggen bijna vol, dus dan ben ik zelf aan de beurt. Dit shirt uit de Knip vond ik heel leuk, maar toen ik het patroontje overtrok had ik geen papier genoeg meer, dus kon ik alleen de halve patroondelen overtrekken. Knip zei dat je ze in z’n geheel op de stof moest leggen. Het was natuurlijk weekend en ik kreeg het niet voor elkaar om het uit het uitgezochte stofje te krijgen. Uiteindelijk extra papier eraan geplakt en na veel puzzelen lukte het wel! En toen was hij vrij snel af, ik ben tevreden met het modelletje het zit heerlijk. Het enige minpuntje is dat ik vergeten was mijn Knipmode Made by Me labeltje in de zijnaad te stikken. Maar daar ga ik geen locknaad voor uithalen.Glimlach
Groetjes,
Eva
Geef een reactie

Categorieën

