Gepost door: evalaoh | 12 augustus 2009

Vakantie uitdaging

Ik had me aangemeld voor de haakuitdaging op Sancho. Voor een paar bolletjes katoen en een haaknaald is altijd wel een plekje te vinden in de auto. Ik had van te voren ook wat printjes gemaakt van leuke bloemetjes. Dit is het geworden:
 
 
Dit bloemetje en blaadjes komen van Attic24, makkelijk te maken. Een ervan heb ik aan een elastiekje van Femke geknoopt en dat stond erg leuk. Ze is er ook mee in het zwemad geweest, vandaar dat hij  iets kleiner en lichter is geworden.  
Deze 5 petal flower komt van deze blog, en de picot flower hieronder ook. De 5 petal flower kostte me wel even wat doorzettingsvermogen, de effen versie is mijn eerste, maar het hartje is niet helemaal goed. Deze lijkt er meer op. 
Ik heb nog 2 lappen Stenzo babyrib met bruin en roze liggen, dus deze lijken me heel leuk voor op een bijpassend t-shirtje.
 
Nu is het weer een beetje tijd om aan de winter te gaan denken. Op 6 september is hier het stoffenspektakel, dus tegen die tijd wil ik een lijstje klaar hebben. Tot die tijd heb ik nog wat lapjes in voorraad. (en een bruiloft op 11 september waar ik nog even een jurk voor mezelf voor ga maken) Mijn naaimachine heb ik gisteren opgehaald van een service beurt, omdat we op vakantie waren heb ik hem niet gemist. Ik ben erg benieuwd of ik verschil merk.
 
Groetjes,
Eva

Geef een reactie

Categorieën

