Gepost door: evalaoh | 2 september 2009

Soul girl

Ik had nog een jeanslapje met geborduurde bloemen liggen van het stoffenspektakel in maart, dus daar moest nog snel de schaar in. Het is de Tulip broek uit Ottobre 4-2009 geworden, maatje 122. De sierplooitjes op de achterzakken heb ik weggelaten, zonde van het borduursel. De zakken zijn afgebiesd met Stenzo stippenstof, en de binnenkant van de tailleband ook.
Ik heb nogal geworsteld met de tailleband. Doordat Ottobre (itt tot de Knippie) eerst de binnenkant vastzet zitten de knoopsgaten voor het elastiek niet netjes boven de zijnaden, blijkbaar had ik bij het proberen of het paste mijn tailleband toch andersom gehouden. Toen ik hem voor het echie vast ging stikken had ik mijn extra stukje tailleband helaas al afgeknipt. Maar ok, ik denk dat het niemand verder opvalt, de volgende keer let ik weer wat beter op, op zich werkt de Ottobre methode wel netjes. Ik ben benieuwd hoe hij Femke staat (die slaapt nu natuurlijk). Er moeten nog drukknopen in de taille en op de achterzakken, die hoop ik zondag te vinden. Dan maak ik nog foto’s bij daglicht op het model.
Voorkant
Achterkant
Zakdetails voor en achter
 
Groetjes,
 
Eva
 
 
 
 
 
 
Geef een reactie

Categorieën

