Gepost door: evalaoh | 14 september 2009

Verjaardagssetjes in de maak

Femke en Joost worden op 30 september alweer zes! Wat gaat de tijd toch snel. Ik wil verjaardagssetjes voor ze maken, voor Joost van donkergrijze rib een Toffy broek uit de Ottobre, en een poloshirt uit een oude Knipmode (zo’n zogenaamd t-shirt over overhemd geval rode tricot voor het lijf en grijze Stenzo ruitjes voor kraag en mouwen).
Voor Femke wil ik deze
 
tuniek maken van de grijze bloemetjes en stipjes stof. Ik twijfel wat ik er als onderstuk bij zal doen. Ik heb genoeg rode tricot voor een legging erbij, en ook genoeg donkergrijs om er nog een Tulip broek of een rokje bij te maken. De bermuda uit de Knippie vind ik niet leuk, en ik denk dat Femke hem ook dicht zal dragen. (maar je weet natuurlijk nooit wat ze doet) Wat zal ik eens doen? Natuurlijk heb ik een enorme deadline, we moeten de komende 2 weken 4x ’s avonds naar school voor informatieavonden. Pff.
En ik moet nog wat poppenkleertjes afmaken voor mijn nichtje. Dus terwijl ik aan het nadenken ben, ga ik daar maar aan werken.
 
Groetjes,
Eva
Geef een reactie

Categorieën

