Gepost door: evalaoh | 11 oktober 2009

Knippie strokenrok

Dit Stenzo stofje had ik nog liggen van vorige winter. Al een poosje geleden begonnen en op het stoffenspektakel bandjes gekocht. Het roze bandje was het eind van de rol, maar de Knip geeft altijd teveel op, dus ik dacht dat het wel kon. Nou, helaas, 20 cm te kortBoos. Nergens hier in de buurt hetzelfde of een ander mooi bijpassend bandje kunnen vinden, dus heb ik mijn moeder op pad gestuurd naar de marktkraam waar ik het gekocht had. Hij staat donderdags hier ook gewoon op de markt, maar dan werk ik altijd. Gelukkig had hij weer nieuwe voorraad, en kon ik eindelijk het rokje afmaken. Femke heeft het met haar verjaardag gedragen, en het staat erg leuk. Het model komt uit Knippie herfst 2005 en ik heb maat 128 gemaakt.
 
De poppenkleertjes heb ik voor mijn nichtje Emmie gemaakt. Patroon is van Wollyonline
 
Groetjes,
Eva

Geef een reactie

Categorieën

