Gepost door: evalaoh | 12 oktober 2009

Verjaardagskleren (ahum)

Ze zijn al 12 dagen 6, en nu pas zijn hun verjaardagskleren af! Ik moet eerlijk toegeven dat ik er niet zo erg hard meer eraan gewerkt heb sinds ik besefte dat ik het voor de 30e niet meer zou redden. Maar het is een leuk stelletje geworden voor ons stelletje.
Voor Joost heb ik poloshirt 11 uit Knipmode maart 2006 gemaakt. Maat 122 heb ik gemaakt, en de panden iets versmald. De coverpro kwam weer goed van pas, maar toch vond ik het lastig om de mouwen en de onderpanden aan de tricot te naaien. Hier en daar is ook wel een klein plooitje te zien.
 
 
 Voor Femke heb ik tuniekbloes 7 uit Knippie herfst 2007 gemaakt, ook maat 122. Op de foto’s heb ik nog niet alle knopen aangezet, vandaar dat hij een beetje openvalt. Inmiddels is hij echt helemaal af.
 
Eronder heb ik een legging uit Ottobre 4/2009 gemaakt. Model 23, Licorice cropped tricot broek, maat 116 met lengte 122. Wat een drama die naaldplooitjes, zeker met mijn springerige garen. Ze verdienen niet de schoonheidsprijs, vooral niet in de zijnaad. Maar vanaf een meter is het effect best leuk.
Het model is er blij mee, zij ging ook de fotosessie even regisseren.Glimlach
 
 
 
Groetjes,
Eva
 
 
Geef een reactie

Categorieën

