Gepost door: evalaoh | 30 december 2009

Ottobre capuchonshirts

Ook Femke zat niet echt ruim in haar warme wintertruien. Ze vond de Stenzo stippenfleece mooi in het blauw, en het leuke farbenmix pinguin band past er goed bij. Dankzij het ruime knippen bij de Stoffenkraam kon ik er ook een truitje voor Floor uitkrijgen (en twee poppentruitjes). Ik vind de Drüber van Farbenmix een heel leuk model, maar die heb ik niet. Gelukkig stond er in de Ottobre 4/2009 iets vergelijkbaars. Model nummer 19 heb ik gebruikt, maat 122 en maat 92. Ik heb die van Femke iets meisjesachtiger gemaakt door er een A-lijn aan te tekenen (geleend van model 31 uit Ottobre). Voor Floor was daar niet genoeg stof voor.
Zo zijn ze geworden:
 
 
 
Deze is voor Floor. Morgen vieren we Oud en Nieuw met haar ouders en dan krijgt ze hem, ik hoop dat ie past. Ik heb wel overlegd over de maat hoor. Vanmiddag waren we naar het Openluchtmuseum en Femke had haar heerlijk warme trui gelijk aan, en hij beviel prima!
 
Groetjes,
Eva
Responses

  1. Beste Eva, wat een leuke dingen maak je en nog wel zo ingewikkeld, leuk hoor. hart groet L van Garderen


Geef een reactie

Categorieën

