Gepost door: evalaoh | 30 december 2009

Wat statistiekjes van het afgelopen jaar

In een blog dat ik al een poosje volg zag ik grappige statistiekjes van wat zij had gemaakt het afgelopen jaar. Ik was ook wel nieuwsgierig naar mijn productie, en dit is ook de tijd van de overzichten, dus…
 
Het afgelopen jaar heb ik 39 kledingstukken gemaakt, en 12 poppenkleertjes. Van de kledingstukken waren er 15 voor Femke, 9 voor Joost, 4 voor Hans, 3 voor Bart en 2 voor mezelf. En ik heb nog 6 kledingstukken weggegeven als kadootje. Ook van de poppenkleertjes heb ik wat weggegeven en verkocht.
Vroeger maakte ik alles uit Knippie, maar dit jaar heb ik Ottobre ontdekt, en Farbenmix, dus ik heb daar ook veel uit/van gemaakt. Ik heb relatief veel zomerkleding gemaakt, en vanwege de cover veel tricot verwerkt. Ik ben heel tevreden over mijn productie, het is niet helemaal gelijk verdeeld over alle gezinsleden (sorry Bart en Max). Voor het nieuwe jaar heb ik de Jalie 2212 in de planning voor Max, Bart en Hans, om mee te nemen op wintersport, dus met deadline. En ik moet mijn winterjas afmaken voordat het voorjaar wordt.
 
Gelukkig en creatief 2010 voor iedereen!
 
Groetjes
Eva
 
 
Geef een reactie

Categorieën

