Gepost door: evalaoh | 29 januari 2010

Voor Hans ook een Jalie 2212

Voor Hans heb ik ook een Jalie 2212 gemaakt. Dit is maat R voor een lichaamslengte van 164 cm. Verder geen aanpassingen gedaan.  Voor de grap vanmorgen bij de verjaardagspakjes gelegd. Hij leek me erg groot, maar vanmorgen bij het uitpakken bleek hij toch goed te passen. Kleine jongens worden groot…
 
Oeps…
 
Ik had al een passend klosje garen voor de grijper van de cover, en er nog eentje bijgehaald met helzelfde nummer. Ik weet niet wat er mis is gegaan, maar al doorstikkend was mijn klosje bijna op, nieuw draadje eraan geknoopt en toen ik keek naar het eindresultaat was er een kleurverschil.Verrast De klosjes hadden dus toch niet hetzelfde nummer. Nobody’s perfect zullen we maar denken. Volgende keer let ik weer wat beter op.
Verder heb ik een tasje voor Hans’ nieuwe Zune (een soort Ipod van Microsoft) gemaakt en een etui voor op school. Allebei van restlapjes, de voering is van Oilily, erg toepasselijk voor iemand die volgende week Cito heeft. Ook met deze kadootjes was hij heel blij.
 
Groetjes,
 
Eva

Geef een reactie

Categorieën

