Gepost door: evalaoh | 6 februari 2010

Watervalhals shirt uit Knipmode

En nu weer iets voor mezelf. De Nooteboom tricot heb ik bij De Stoffenkraam gekocht, mijn collega heeft mijn bestelling daar opgehaald dus er bleef geld over voor een lapje voor mezelf.  Het zijn helemaal mijn kleuren en het is heerlijk soepel (viscose / elastan volgens mij). Toen ik dit shirt in de Knip van februari zag wist ik ook gelijk dat dit stofje ervoor bestemd was. Woensdagmiddag geknipt, het was nog wel even puzzelen om de bloemen een beetje mooi gegroepeerd te krijgen. Dat is een beetje een tic van me, ik vind het het mooist als het dessin op beide mouwen gelijk is, en dat het opvallendste dessin, in mijn ogen dan, ook middenvoor en middenachter zit. Het is zo’n druk stofje dat eigenlijk alles goed geweest was, zeker met die hals. En bij beide mouwkoppen zit dezelfde bloem op dezelfde plaats. Ik was even vergeten de fotograaf te vragen dit op de foto zetten.
Het is geen moeilijk patroon, ik heb hem gisteravond al gedragen toen ik met 4 oude vriendinnen uit eten ging (bij Fred in R’damGlimlach), model 19, uit Knipmode 2-2010. Ik moet er helaas wel een hemdje onder dragen (anders kun je alleen kaarsrecht op lopen en zitten) en op de foto zie ik dat ik het iets naar beneden moet trekken onder mijn oksel, zal ik voortaan op letten.
En toen had ik Max met zijn fleece aan in de tuin en het toestel in mijn hand… dus ook nog even een fotootje van hem gemaakt.
Groetjes,
Eva
Geef een reactie

Categorieën

