Gepost door: evalaoh | 23 februari 2010

Mis ik hier iets?

Ik ben dit jurkje uit de Ottobre aan het maken:
 
 
Gisteravond heb ik de stroken aan de panden gestikt. Ik heb het gevoel dat het contrast tussen de twee stofjes niet groot genoeg is, ik denk dat er een bandje ofzo op de naad moet. Een zigzag bandje misschien?. Ik heb ook nog geen lint gekocht voor de schouderbanden, dus in principe zou ik nog alle kanten op kunnen. Rood lijkt logisch omdat Femke de combi met het rood-wit gestipte vestje heeft bedacht. Maar dan kan ik de jurk niet meer combineren met iets roze. Wie heeft er een idee? Of valt het wel mee?
 
 
Groetjes,
Eva
Geef een reactie

Categorieën

