Gepost door: evalaoh | 27 februari 2010

Setje uit Ottobre 3/2009

Met de drie “mannen” op wintersport heb ik deze week ’s avonds lekker wat kunnen naaien. Dus het eerste lente/zomerspul is een feit. Het Poet vestje (nummer 18) was maandag al af, op de drukknopen na. Het is een leuk modelletje geworden, ik heb het beleg iets anders opgelost dan Ottobre, in plaats van breed biaisband heb ik ripsband gebruikt. Mooier van kleur en makkelijker in het gebruik.

Het jurkje (nummer 19 uit dezelfde Ottobre) is echt supersimpel. Hij valt wel wat ruim, maar dan kan ze er lang mee doen en er ook nog wat onder dragen de eerste tijd. Toen ik eind vorige zomer deze stof bestelde vond Femke hem echt stom. Ik heb haar voor het knippen wel gevraagd of ze het leuk vond, ik naai natuurlijk niet om het te verkopen (wat ze dus eerst wel zei, haha). Ik ben blij dat ik toch nog een tripje naar de stad heb gemaakt om het zigzagbandje te kopen, het geeft net wat meer contrast tussen de 2 stofjes. Het poseren was grappig, ik vroeg haar te staan zoals in een tijdschrift, eerst stond ze alsof ze een tijdschrift las, maar de tweede uitleg had de volgende foto’s tot gevolg.

Groetjes,

Eva

Responses

  1. de zigzagband er tussen maakt net het contrast beter zichtbaar een mooie oplossing.


Geef een reactie

Categorieën

