Gepost door: evalaoh | 13 maart 2010

Expiriment met Brildor borduurgaren

Mede naar aanleiding van dit topic op Sancho heb ik bij Matson een Brildor kleurenkaart besteld en daarna 7 klossen borduurgaren in kleurtjes die bij lapjes passen die ik in mijn voorraad heb. Ik ben heel tevreden met het resultaat tot nu toe. De cover deed het goed met het garen in de naalden en normaal lockgaren in de grijper. Hier is een proeflapje met doorstikken, het meest rechter stiksel is normaal Gütermann garen. Je ziet wel dat het meer glanst. Mooi vind ik. Rolzomen moet ik nog proberen, dan komen daar ook foto’s van.
 
Groetjes,
Eva
Geef een reactie

Categorieën

