Gepost door: evalaoh | 28 maart 2010

Rosalind

 Voor bij het Hertta rokje heb ik vorige week dit t-shirt gemaakt. Het model komt uit Ottobre 3/2009, ik heb maat 128 gemaakt.

Leuk modelletje, zat snel in elkaar. De mouwen heb ik gerolzoomd met borduurgaren in de bovengrijper, maar van een afstandje zie je weinig verschil met gewoon lockgaren vind ik. (borduurgaren in het bovenste proeflapje)

Verder heb ik onderaan de mouwen geen rimpelelastiek gebruikt maar soutache-elastiek.

De applicatie komt van de Hema. Ik twijfel of ik van deze tricot nog een legging zal maken, wordt het niet al te lichtblauwe stippelig? Vanmiddag wat foto’s op het model gemaakt, een beetje flets maar leuk genoeg voor een indruk

Groetjes,

Eva

Geef een reactie

Categorieën

