Gepost door: evalaoh | 31 maart 2010

Twee(ling) Zoe’s

 De pyjama’s van Femke en Joost hebben me geïnspireerd voor deze Zoë’s van Farbenmix. Femke heeft de getailleerde versie gekregen, Joost de rechte. Voor allebei heb ik 134/140 gemaakt, ze vallen nog wel ruim maar dat komt vast goed.

De mouwen zijn restlapjes van eerdere projecten, de mouw van Joost met het Supahero bandje moest zelfs in twee delen. Hij aasde er al tijden op dat ik de strijkapplicatie zou gebruiken, maar hij leek me het leukst op een witte ondergrond. Dus nu eindelijk. Hij wilde het shirt vanmiddag gelijk aanhouden.

Femke’s versie krijgt nog een velours strijkapplicatie, het is wel een erg groot wit vlak. Onderaan de zoom zit een elastisch stippenruche.

Voor deze foto’s hoefde ik niets te zeggen, ze bedachten het allemaal zelf.

Groetjes,

Eva

Geef een reactie

Categorieën

