Gepost door: evalaoh | 13 juni 2010

Combo kuitbroek

En nog maar een broek voor Hans. Maat 170 uit Ottobre 3-2010. Zes ingewikkelde zakken, de steekzakken vind ik het minst geworden, bij een volgende versie doe ik dat anders. Ik moet nog op zoek naar drukknopen voor de gulp en de zakken aan de achterkant.
Combo kuitbroek
Combo kuitbroek
 Combo kuitbroek
 Tegen zit soort zakken zie ik altijd heel erg op, maar ze zijn goed gelukt. Soms moet ik mezelf ook dwingen om iets moeilijkers te doen.
Combo kuitbroek
Combo kuitbroekCombo kuitbroek
Hier een foto van de binnenkant, voor dit topic over de afwerking.
Groetjes,
Eva
Geef een reactie

Categorieën

