Gepost door: evalaoh | 13 juni 2010

Top 101 b uit de Knipmode bijlage maart 2010

Wat een snel en leuk model!  Ik heb de ruches middenvoor weggelaten en de mouwen/schouderbanden aan de binnenkant vastgezet, omdat ik de binnenkant van deze stof (van Stenzo) niet bijzonder vind. Daardoor ging de hele werkvolgorde overhoop omdat ik de hals en mouwinzet in één keer met de cover wilde doorstikken.

Als ik genoeg stof had gehad had ik de achterpas op de vouw gelegd, die naad vind ik niet echt mooi. Ik moet een beetje wennen aan de lengte, normaal gesproken draag ik mijn shirtjes wat korter. Ach, als het niet bevalt kan ik altijd de schaar er nog inzetten. Ik heb nog een lap tricot liggen voor een jurkje, het zou zomaar kunnen dat de jurkversie van dit model hier ook komt.
Groetjes,
Eva
Geef een reactie

Categorieën

