Gepost door: evalaoh | 27 juni 2010

Bizzkids rokje

Voor Femke wilde ik ook nog iets oranjes maken, het één uurs rokje uit Bizzkids zomer 2008.
De locker werkte niet echt mee om dit rokje voor de 2e groepswedstrijd af te hebben. Nachtwerk mocht het van mij niet worden. Maar afgelopen woensdag was hij wel af, dus donderdag gelijk aan natuurlijk. Het stofje is van Stenzo, ik heb een bijpassend groter motief erbij, maar dat wilde ze niet. Ook goed. Ik heb het rokje een maatje groter gemaakt, ging tot 128 (wat ze nu heeft) maar zo kan ze het volgend jaar ook nog dragen.
 
 
Hup Holland!
 
Groetjes,
Eva
Responses

  1. hoi eva

    ik heb dit rokje ook eens gemaakt voor mijn dochtertje met het bijbehorende topje,
    maar ben helaas het patroon kwijt..
    zou ik het van jou kunnen kopen ???

    hoor graag iets van je

    gr anneke

    • Hoi Anneke,
      Ik stuur je een mailtje.

      Groetjes,
      Eva


Geef een reactie

Categorieën

