Gepost door: evalaoh | 27 juni 2010

Oranje bermuda voor Max

Op tijd voor de tweede groepswedstrijd van Nederland: een bermuda voor Max. Het is een proefmodel uit Knipmode juli 2004 nummer 28. De stof had ik bij Fabricbliss besteld, ik dacht dat het een soort poplin zou zijn, maar het is niet zo glad. Prima kleurtje wel voor het WK, en ik heb weer een lap uit de voorraad weggewerkt. Ik heb hem 1 maat groter getekend (58 dus). Eigenlijk wil Max liever steekzakken. Als deze broek zijn nut en goede pasvorm bewijst dan ga ik daarmee aan de gang. Het model is met de kinderen in het zwembad, dus alleen een platte foto. Hij heeft hem ook al aangehad, vandaar de kreukelsVerwarde emoticon.
 
Groetjes,
Eva
Geef een reactie

Categorieën

