Gepost door: evalaoh | 27 juni 2010

Zilveren shirt voor Hans

Hans heeft donderdag een afscheidsfeestje van zijn groep 8. Het thema is Sensation White, met dresscode wit + zilver. Bij de stoffenstunter heb ik zilveren stof gekocht en met het patroon van de polo die ik pas voor Hans maakte heb ik er een shirt van gemaakt. Ottobre 1-2010, nummer 39. Geen ingewikkelde polosluiting gemaakt, maar de hals uitgediept en er een boordje aan gemaakt. De basiskleur van de zilveren stof is zwart, en ik had nog een klein restje zwarte boordstof liggen, dus dit is het geworden. Hans heeft ook nog een witte sportbroek, daar heb ik 15 cm lange stroken aan de pijpen gemaakt om het plaatje compleet te maken. Ik hoop dat het me donderdag lukt om een fotootje van de feestganger te maken. Eigenlijk is het natuurlijk maar stom om verkleed te gaan.
 
 
Groetjes,
Eva
Geef een reactie

Categorieën

