Gepost door: evalaoh | 19 augustus 2010

Gebreid in de vakantie!

Anderhalve maand niets gepost. Een hele vakantie dus. Op vakantie heb ik heerlijk gebreid aan dit vestje voor Femke, superleuk patroontje om te breien, elke 6e naald een rijtje gaatjes, niets is meer motivatie om nog een stukje verder te gaan.
Het komt uit de Phildar, nummer 34.
Toen we terug gingen had ik alle panden af. Thuis heb ik de halsboord en de knoopbiezen gebreid. In elkaar zetten is niet echt mijn hobby, de hals moest ook nog gerimpeld worden, dat gaat met stof en de naaimachine toch makkelijker dan met een breiwerkje.
Vorige week ging ik met Femke en Joost naar de film (de jongens mochten bij hun neefjes spelen (ahum, gamen)). Toy story 3, erg leuk. Vooral Ken in zijn walk in closet vond ik grappig. Vooraf gingen we nog even knopen kopen voor het vestje. Ik zag hele leuke houtje touwtje achtige knopen, perfect van kleur en apart van model, maar nee, zij wilde deze gewone bolletjes. Soms is het makkelijker om de dame gewoon voor een voldongen feit te stellen door de keus zelf gemaakt te hebben. Nu vind ik ze wel leuk staan gelukkig.
Er komt nog een Elodie onder, als verjaardagsoutfit. Femke wilde er gelijk mee buitenspelen, mag nog eventjes niet.
Groetjes,
Eva
Geef een reactie

Categorieën

