Gepost door: evalaoh | 29 augustus 2010

Elodie verjaardagsjurk

Nog een maand te gaan, en de verjaardagsjurk is al af! Van te voren heb ik heel erg getwijfeld over de maat en hoe ik de verschillende stofjes zou gebruiken. Ik heb maat 122/128 gemaakt. Femke vond de grote bloemen zonder blaadjes het mooist in combinatie met de kleine bloemetjes. Maar natuurlijk had ik 20 cm stof tekort om de hele rok uit die stof te knippen. Dus heb ik een combinatie gemaakt van de grote bloemen voor de rok. Ik vond de banen 2 aan 2 het mooist staan, met de favoriete stof middenvoor. De halslijn heb ik iets verhoogd (1cm). De opgegeven lengtes voor het elastiek klopten voor Femke precies. Vanmorgen mocht Femke eventjes passen voor het elastiek, maar de zoom zat er nog niet in. Toch had ze hem het liefst de hele dag aangehouden. Vanavond was het heel even droog voor een paar draaifotos´s. Geen een is echt scherp, ik had natuurlijk de sportstand van ons toestel moeten gebruiken.
Bart wilde de rok wel even helpen laten zien, maar zelf wilde hij niet in beeld voor SanchoGlimlach
 
En in combinatie met het vestje.
Groetjes,
Eva
Geef een reactie

Categorieën

