Gepost door: evalaoh | 10 november 2010

Pyjama voor Hans

Afgelopen winter had ik voor Hans’ nieuwe zomerjas twee tricots als voering gekocht bij Michasstoffecke. De ene kleurde totaal niet bij de jas. Die heb ik nu gebruikt voor een nieuwe pyjama voor hem. Het is heerlijk zachte tricot, maar hij was heel erg scheef, de mouwen en broekspijpen heb ik apart geknipt. Maar toen het eenmaal geknipt was, was het ook al bijna af. Het patroon komt uit de Ottobre 6-2009, maat 170. Optimistisch als ik ben had ik ook maatje Joost uitgetekend, maar dat ging bij lange na niet uit deze lap. Hans heeft al een paar nachtjes in zijn nieuwe pyjama doorgebracht en is er heel blij mee. Dit is zijn zondagochtend pose:

En nog een foto van onze Dancing Queen, die als ze de kans krijgt overal bij op de foto moet.

Groetjes,

Eva

Geef een reactie

Categorieën

