Gepost door: evalaoh | 5 december 2010

Gebreide sjaal

Ik heb een sjaal gebreid voor bij Femkes nieuwe jas. Het patroon vond ik op Ravelry, het is de Belgium Waffles Scarf. Ik vond het niet zo makkelijk om iets leuks te vinden. Ik heb een hekel aan patentsteek, maar het is wel leuk als de sjaal aan twee kanten mooi om te zien is. Dit is een soort kabelpatroon. Het garen is Partner 6 van Phildar. Naalden 6, dat schiet lekker op. Toch heb ik er wel een paar weken aan gewerkt.

Groetjes,

Eva

Geef een reactie

Categorieën

