Gepost door: evalaoh | 15 december 2010

Jalie 2212 voor Joost

Dit is de vierde trui die ik van dit patroon, Jalie 2212,  maakte. Voor Joost heb ik maat M gemaakt. Hans heeft in januari dit model in tegenovergestele kleurstelling gekregen, de fleece had ik bij de Lapjesschuur gekocht. Hij is Joost nog een beetje groot, maar hij groeit best hard, dus dat komt wel goed. Als er nu weer sneeuw valt, dan ken ik een mannetje dat het niet koud heeft. Op de foto’s zijn de draadjes bij de kraag nog niet weggewerkt, nu inmiddels wel. Je moet je kans grijpen als je kind bij daglicht op de foto wil nietwaar? Inmidels weet ik wel hoe het in elkaar moet, dus dat werkt lekker. Ik was vergeten om de puntjes in de kraag netjes bij te knippen, en daaroor had de cover veel moeite met die punten. Ik heb het met de hand en de naaimachine een beetje bijgewerkt, verder zal het niemand opvallen denk ik.

 

Groetjes,

Eva

Geef een reactie

Categorieën

