Gepost door: evalaoh | 15 december 2010

Jurk voor mezelf

Hij stond voor het voorjaar al in de planning, maar toen moest ik van het lapje dat ik ervoor kocht deze jurk maken. Dus kocht ik het afgelopen stoffenspektakel nog een lap voor de overslagjurk uit Knip februari 2010. Het is tricot met een soort flock erop geprint.En nu heb ik hem toch gemaakt! Ik heb hem al 3x aangehad, en hij zit heerlijk. Ik heb de mouwen met 15 cm verlengd, 3/4 mouwen vind ik een beetje frisjes in de winter.

Groetjes,

Eva

Responses

  1. Jeetje wat knap dat je dat kunt, toen de kinderen uit e wandelwagen stapten en beter in het zicht kwamen ben ik gestopt met kleding maken. Ik werk niet zo heel erg netjes. Petje af en hij staat je goed.


Geef een reactie

Categorieën

