Gepost door: evalaoh | 16 januari 2011

Ondergoed voor Femke

Toen het ondergoed voor Joost af was vroeg Femke of zij ook zou krijgen. Ja, dat was ik al van plan. Dat vond ze goed, want dan zou ze het zelf elke keer uit haar la pakken. Ik heb van de restanten van de Stenzo tricot die ik voor de Klein Oland heb gebruikt en het lapje dat ik van Sas heb overgenomen twee hemdjes en een hipster gemaakt. De hemdjes zijn de Brooklyn tank top van Farbenmix (maat 134-140), alleen heb ik de zijnaden recht geknipt. De hipster had ik pas ook al gemaakt, hij komt uit Ottobre 6/2010, maat 128.

Het linker shirtje heeft de grote bloemen aan de voorkant en de kleintjes achter.

Van de allerlaatste restjes kon ik ook nog een setje voor de pop maken. Het patroon hiervan is Flower Girl van Wollyonline.

Groetjes,

Eva

Geef een reactie

Categorieën

