Gepost door: evalaoh | 25 januari 2011

Jalie 2212 voor moeder en dochter

Dit jaar gaan we voor het eerst met het hele gezin op wintersport, de afgelopen jaren ging Max alleen met Hans en Bart. Ik mocht van mezelf dus ook wel een nieuwe fleecetrui. Ik heb de Stenzo rozenfleece gebruikt. Ik had ruim besteld, en nog ruimer gekregen, dus met een beetje schuifwerk heb ik er ook nog een trui voor Femke en twee voor de poppen uit kunnen knippen. Het patroon heeft inmiddels niet veel geheimen meer voor me, voor die van mij heb ik alleen elastisch biaisband gebruikt. De aangegeven lengte van dit band was alleen veel te kort, ik kreeg de bandjes om de polsen niet goed, dus ik heb nog een stuk extra gehaald om het wat minder strak te maken. De maat kan bij een volgende ook wel kleiner, zeker de mouwen, ik heb er 4 cm vanaf geknipt. Ik ben er wel tevreden mee. Zaterdag hebben we winterbarbecue gehad in onze straat en mijn trui was heerlijk warm.

Inmiddels ben ik denk ik wel klaar met winternaaien, Joost zijn sjaal moet nog af en dan ga ik eens nadenken over tussenseizoenkleding.

Groetjes,

Eva

Geef een reactie

Categorieën

