Gepost door: evalaoh | 2 februari 2011

Knoopshirt 12 Knipmode 2-2011

Wegens niet genoeg stof is de jurk een shirt geworden. Ik had het patroon al snel na het uitkomen van de Knip overgetrokken, maar de lap stof die ik had een coupon van 1,50 met randdessin aan twee kanten had zijn beperkingen. Twee keer heb ik de lap ongeknipt weer teruggelegd en de derde keer kon eindelijk de schaar erin. Ik heb de jurk verkort tot shirt/tuniek lengte en het achterpand in één geheel geknipt. Daarna was het snel gemaakt. Ik had nog wel even de extra foto’s van de Knip site nodig.

Ik ben tevreden met het resultaat, manlief ook zo zonder hemdje eronder.

 Als er nog een jurkversie komt van dit model dan wil ik iets anders bedenken voor het beleg aan de achter en voorkant, bij mij steekt het achterste deel iets uit ten opzichte van het voorpand. Het valt vast niet op van een meter afstand dus ik laat het zo, maar het stoort me wel een beetje. Het bovenste deel kan misschien een maatje kleiner.

Groetjes,

Eva

Responses

  1. Ik vind dat dit model heel flateus is voor je figuur.


Geef een reactie

Categorieën

