Gepost door: evalaoh | 15 maart 2011

Föhr longsleeve voor de buurman

Onze overbuurman vond in september het soup tricot t-shirt van zijn zoontje zo mooi dat hij er ook wel eentje wilde. Hij is nu bijna jarig, dus krijgt hij van mij zijn eigen shirt met soepblikjes. Het patroon is Föhr van Farbenmix, dat had ik al een poosje geleden gekocht omdat Hans zo hard groeit. Voorlopig past hij nog in de grootste Ottobre shirts, maar het was leuk om dit patroon alvast uit te proberen.

Je ziet het niet goed op de foto, maar op de borst en de linker mouw zit nog een zakje.

Ik ben benieuwd wat de buurman ervan vindt.

Voor Joost heb ik nog een shirtje met korte mouwen gemaakt, een foto komt nog wel een keertje. Ik maakte nog een keer model 22 uit Ottobre 1-2010. Aan de onderkant heb ik 10 cm extra zoom geknipt, hij lijkt nu nog erg lang, maar ik wacht gewoon nog eventjes met de zoom erin stikken.

Groetjes,

Eva

Geef een reactie

Categorieën

