Gepost door: evalaoh | 3 april 2011

Ze zijn af: vijf bruidsmeisjes Elodiën

Vandaag heb ik de laatste hand gelegd aan de 5 jurkjes. Ik heb er vanaf stof knippen tot vandaag 2,5 week over gedaan, best snel. Het enige wat nog moet is de elastiekjes bij de mouw vastzetten, maar dat doe ik pas als ik alle meisjes zie, in Frankrijk. Femke had geen zin in poseren, ze had het te druk met buiten spelen.

Ik heb bij alle jurkjes het bovenlijfje iets langer gemaakt, bij de kleine maatjes iets meer dan bij de grote. De rokdelen zijn allemaal 5 cm langer gemaakt.

Groetjes,

Eva

Responses

  1. Wat zijn ze mooi Eva!!!
    Goed gedaan zeg!
    Groetjes en tot in mei iig!
    Olivier.

  2. vet stoer! nu nog een foto in het echt, maar dat duurt nog tot 6 mei..!
    groetjes fleur

  3. Ze zijn super leuk en feestelijk! Wat maakt ze extra fijn is dat ze kunnen de hele zomer nog gedragen worden.

  4. Heel leuk. Dat wordt vast een mooi en vrolijk gezicht!!


Geef een reactie

Categorieën

